A lovley night!

Helgen bara rusade förbi med en rasande fart! Idag är jag ledig och det fick bli en lång välbehövd sovmorgon. Var så sjukt trött igår kan jag tala om. Deckade i soffan när jag kom hem från jobbet och sov till klockan 19 när Robin väckte mig och hade lagat middag. Sen sov jag från klockan tio till nio. Nu är jag ut vilad!! Men vilken rolig helg det har varit!! (fast det har varit jobb både lördag söndag). Lady Gaga i lördags var ju helt outstanding! Kan inte förklara i ord hur cool hon var/är. Hade inte så höga förväntningar på henne live bara för att hon har så till fixade låtar, om ni för står vad jag menar. Men hon var sjukt bra live!! Vilken röst människan har! 28 klädombyten hann hon me och väldigt udda outfits dessutom, haha. Jag tog jätte många kort men ingenting gör sig på bild. Blev inte så bra bilder heller fast vi hade jätte bra platser.

Lady "fucking" Gaga!!!








Hon sjöng en del låtar som jag aldrig hade hört. Hon sjöng även en balad som var sjukt bra, då stod hon upp och ned spelade piano samtidigt som hon spexade. haha! var en riktig "show" så att säga, haha. Hon pratade även en hel del mellan låtarna. Mycket om att man ska vara den man är och inte ta skit från andra. Man ska tro på sig själv och tänka "I am a star". Så himla ball brud det där!

Men tur att Lollo körde till och från globen, jag hade aldrig klarat av det! Mycket trafik och tunnlar och filer hit och dit. Till globen var det ju skyltat men hem sen då! Vi klarat:)

Nu ska jag fila mina naglar lite. Både älskar och hatar dem. Tycker det är så svårt att hålla kanterna fina när de växer upp. Tänk om man kunde få fina naglar utan underhållning! På fredag har jag ett återbesök så då ska hon få fixa dem fina till helgen:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback