Dagen efter...

Man mår som man förtjänar idag... Fy! Men roligt var det igår:) Förutom att jag mådde lite dåligt där på slutet. Men det drar vi ett sträck över!

Valborg 2010

Fest hos fylle bror min;)


blev grillning ofcourse. Robin var grillmästarn!

    

 
Johannes och David


Syster yster:)

 
Lisa Fisa och Mackan. Johan hade lite brist på stolar...


Vickan och Malin


Blidde en brasa på Johans tomt:)




En puss bild såklart!


På min fylle väg hem så stannade jag visst till vid mamma och pappas brasa... (kommer inte ihåg det här kortet, haha)

Ikväll ska vi på middag hos mamma och pappa. Ska bli mysigt! Mamma frågade om vi skulle dricka vin, kände att den frågan fick det att vända sig i magen... får se om jag blir lite sugen senare, haha.

Nu är jag riktigt ljus hårig. Men jag gillar´t!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback