Friiiday!

Även fast jag jobbar kväll ikväll så är det ändå skönt på nå vis att det är fredag:) Alltid lika härligt!

Nyss så satt jag och funderade vad jag skulle hitta på idag innan klockan två (då jag måste fara till la´work). Men precis då när jag satt och funderade skrev svärmor på fejjan "ska vi fika vid halv tolv?" så helt plötsligt hade jag nått att göra:) måste åka en sväng till ica maxi oxå nu för vårat kaffe tog slut igår, oooppsie. Behöver iof lite andra grejer me så en handling blir bra det såhär på förmiddagen.

Blev iaf nöjd me håret igår. Inga större förändringar blev det. Veronika fixade till EN frisyr på mig istället för TVÅ som hon tyckte jag hade innan(....). Hon formade till kanterna lite och tunnade ur och klippte upp. Det fick duga det:) Robin blev oxå nöjd. Han blev jätte kort klippt, skönt inför sommaren.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback