Gårdagen!

Det var jätte kul men JOBBIGT! Men 5 km tog vi igenom oss på 42 minuter. Inte så jätte bra kanske, haha. Men jag är nöjd! Joggade och gick fort hela tiden + att jag var sjuk. Fick sota för det idag... Hade 38 graders feber imorse och halsen värkte mera än gårdagen. Kände att man inte kunde sjukanmäla sig när man hade varit på vårruset kvällen innan, man får skylla sig själv lite. Alvedon och bafucin har varit min räddning idag. NU är jag DÖD kan jag tala om! Uvvaligen. Bedtime tidigt ikväll känner jag...

Vårruset 2010!

Uppvärmning! Himlans massa tjejor var där:)


Kul hade vi, haha!




Äntligen i MÅL! Medalj och en påse me massa roliga saker fick vi:)


Pick-nick efteråt. Hujeda mig va med myggbett jag fick här, hatar verkligen mygg!


Myyys!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback