Jaha...

Trååkigt har jag!!! Vet inte riktigt vad jag ska göra me dagen... Ibland är det skönt att vara ledig mitt i veckan men ibland är det bara för tråkigt. Alla jobbar ju! Sen i helgen när jag ska jobba så är alla lediga. Funderar starkt på att skaffa ett "normalt" jobb, mån-fre och ledig helg=GULD!

När man sitter såhär inte gör nå vettigt så kan det bli dyyrt...
Klickade just hem den här fina:)

...och en vanlig basic kofta fast i lila:)
Bubbelroom har ju "dress of the day" för 149:- varje dag och denna klänning var dagens. Super fin!!

Nej om man skulle borsta tänderna iallafall och sedan klä på sig. Hyffsat väder idag iaf så man kanske skulle gå ut en sväng...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback