Schteekit värre!

Vilken dag det blev! Klar blå himmel och nästan sommar värme hela dagen. Lollo och jag hade hunddate här hemma och den spenderades förstås UTE. Hundarna lekte och vi fikade;) Känner att det hettar ordentligt i ansiktet nu, solen tar den:)

Jag blev så inspirerad imorse av att baka muffins! Sandra en tjej vars blogg jag läser nästan dagligen hade bakat chokladmuffins med smak av marabous nya sommar smak "polka". Så jag var ju illa tvungen att åka till ica maxi för att införskaffa ingredienser och lite annat behövligt så jag me kunde prova baka dem. Älskar verkligen marabous nya smaker, kul me lite variation lixom:)
Muffinsarna blev iallafall jätte goda! (eller hur? Lollo?)


på bilden är de ogräddade därav halvfulla formar;)

När vi satt ute på gräsmattan och fikade så kom även Ingela och Ann-Britt förbi och ville me ha fika. Kul! Missade träningen idag me, hehe vilken oootur... Efter att de åkt for jag till Lagga för att bli bjuden på middag hos min faster. Jag hjälpte henne packa upp hennes partylite paket. Är lite pyssel med att läsa av alla beställnings nr och sortera alla grejer som alla beställt. Jag hade me lite grejer att hämta, hihi. Alltid lika roligt! Har just nu tänt alla lyktor i lägenheten. Är så mysigt! Sen så sitter jag och njuter av den sista chokladen som blev över från bakningen. Livskvalité eller vad?!

Stackars lilla Cia gjorde illa sig idag när vi var ute. Hon måste ha sträckt höften eller nått för hon hoppar på treben just nu. Lill skruttan! Fick bära henne ner och upp för trappen. Hoppas det är bättre tills imorgon.

Nu marsch in i duschen och sedan bumms i säng! Hoppas bara Robin kommer hem snart så han kan göra mig sällskap;)


Kommentarer
Postat av: Camilla Nilsson

Tack detsamma tjejen! Smarrigt det ser ut med muffins, skulle sitta fint nu ;) Kram.

2010-05-12 @ 12:48:07
URL: http://inthenameofcamilla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback