Skiit ishockey

Jag vill se film och mysa ner mig i soffan! men vem ligger ivägen då... en töönt som vägrar flytta på sig, haha. Jag blev komenderad till datorn istället.
Har inte hänt nå värst extremt as kul idag... Jobb sju till halv tre och sedan hem och motionera hundarna (el hunden, för Cia kan inte gå skruttan).

Nu blev det 1-0 till Tjeckien och ett Neeeej-vrål ifrån soffan. Sverige får säkert stryk tror jag.

Imorgon är det mera jobb och sedan får även jag helg. Robin åker på bandit-boat imorgon han så jag blir heelt alone i morgon kväll och natt. Ska ev till Ullis imorgon och käka lite, får se om jag får hundvakt bara... Loke är jätte dryg nu på Cia*suck*, pip pip hela tiden. Sjunde dagen imorgon så måndag nästa vecka blie det liiite kritiskt. Ingela kanske skulle ha Loke då HOPPAS:)

Grattis till lilla Cleo som kammade hem 3 rosetter på sin första utsällning idag!!

Har inte hunnit prata me Lollo ännu men ser ut som om hon fick ett HP, BIR och den andra vet jag inte. Grattis iallafall!!!
Jag har anmält Cia till österbybruk sista helgen i maj, så får se hur det går:)

Om man skulle gå och duscha kanske så man slipper det sen iallafall...


Bara älskar den här!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback