What a wonderful sunny day!

Sommar värmen -Välkommen! Så sjukt underbart varmt det har varit både igår och idag. Idag har det ju varit helt toppen, 20 grader och SOOOL hela dagen. Lollo, jag och Lisa har spenderat den i fjällnora på hundbadet där. Heeeelt underbart.


Snyyyggt;)


Slö Loke solade hela dagen


Checka in himlen! Inte ett moln på hela dagen.


Fina Cleo!

Var ganska många olika hundar där och badade. Cleo hade jätte kul verkligen. Synd att inte Cia följde me:( igår kväll lekte hon med en amstaff hemma oss Lollo och då fick hon ont i höften igen. Pluttan! Hon fick ha en lugn dag hemma i hundgården.

Men vad solen tog idag! Checka in mina ben (ja jag vet de är orakade, haha)

Hahaa, får sola mera imorgon så linjen jämnar ut sig:)

Igår var det oxå en härlig dag. Först jobb på dagen, mindre roligt kanske... Efter det åkte jag och fixade naglarna hos Lisa och sedan blev det girlienight hos Lollo. Mikaela och Ullis var oxå där. Mysigt! Vi lagade go mat och snackade, de andra drack även vin men jag körde jue:( sånt e livet! Haha. Men ikväll blire ÖL! Lisa och ja ska grilla om en stund. Grabbarna skulle fortsätta ut på krogen efter de kommit hem från kryssningen men ja känner inte riktigt för stan ikväll. Men man kan ju ändra sig, vet man aldrig:)

Blev sjukt nöjd med naglarna igår iaf:) Fin, fina!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback