101101

November, ny vecka och jobb dagen är till ända. Häärligt! 28 dagar kvar till första advent:)

Dagen har gått jätte fort idag, vet ej varför men så är det ibland bara. Nu sitter jag uppflugen i soffan me dunisar på fötterna och min chilli filt. Är förbaskat kallt inne! Känns som om jag somnar här snart... blev en himla tidig morgon idag. Skulle vara klockan sex vid ramirent och lämna tillbaka grejer som vi hade till gjutningen av grunden. Fyyy vad arg jag var i morse. För det första hatar jag att köra me släp och sedan när jag kom till ramirent till sex så visar det sig att de inte öppnar förens halv sju (Robin fick ett väldigt arg samtal!). Sen tjugo i sju när de hade lossat mitt släp och jag skulle skynda till jobbet (började sju!) så var jag tvungen att backa ut därifrån. Jag hatar att köra me släp och hatar definitivt att backa med ett sådant! Men det gick som tur va. Var flera stycken gubbar som stod och glodde och jag såg minsan att de tänkte "lilla flicka ska du backa med det där, det klarar väll inte du". Kände mig rätt nöjd när jag åkte därifrån. Sent till jobbet kom ja me... Tur att det är så lungt vid den tiden!

Vad jag saknar min Robin just nu! 2 nätter utan honom hittills och han kommer inte hem förens imorgon, buhuu. Funderar på att överraska honom me något i morgon kväll... vet dock inte vad. Myyys blire iaf, den saken är klar;)

Varför blir bilderna så tokiga när man gör inlägg via mobilen?? Bilderna blir små och fel vända... fattar inte!

Så ska den vara!

Älskar min stora stickade tröja som ja köpte i fredags:) Hur mysig som helst!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där med släpvagn känner jag igen. Köra med släpvagn funkar men att backa och parkera, usch!



Hehe, jag blir nästan lite avundsjuk på dig som får hem din karl imorgon. Min blir borta tills den 12:e igen :P



Svar: Man blir ju nästan lite "besatt" av graviditeter, barnets utveckling och sådär när man själv är gravid. Det är väl därför det är så roligt med andra i samma sits och jag tror det är rätt svårt för utomstående att förstå det. Har tidigare lovat mig själv att jag inte skulle bli en sån där person som bara pratar om barnet, graviditeten och allt sån där men lik förbaskat så blev man så ;)

Men det är ju så coolt :D

Jag har mest killkompisar och dom kommer ju aldrig kunna förstå eller intressera sig för det på samma sätt :P



Ultraljudet var riktigt häftigt, vi väntar antagligen en liten tjej men dom lät rätt osäkra så vi får väl se vad det är för en som gömmer sig därinne när den väl kommer ut ;)

Jaså, ska ni få åka iväg igen? Vi var också iväg två gånger, första gången var det för tidigt (var bara i v.16) och andra gången var det "riktiga" ultraljudet så att säga. Så nu framöver kommer jag få nöja mig med att lyssna på hjärtslagen, hehe :)

Har ni fått hört hjärtljuden än? :)



2010-11-01 @ 16:45:54
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Carolina

Visst är det så. Med en hund i hemmet finns alltid en samtalskamrat och nån som vill mysa. :) Sant, det är inte roligt med hundar i ruskväder. haha.. Vi ska också flytta ut på landet nu när vi får huset och jag är ganska säker på att jag kommer bli galen på all lera och smuts.



Sånt är ju så tradit, när det tar sån tid. När man bestämt sig för något så vill man ju att det ska ta form/hända snabbt. Jo, dom säger ju det, men tiden går ju alltid så låångsamt när man väntar på något gott. haha.. men då är ni mitt uppe i bygget när lillen kommer då?

Huset vi köpt är 1,5 plan i lagom storlek. Det är äldre men har blivit omfattande renoverat så det är mest småsaker vi kommer göra. :) Färger, tapeter osv. Sen framöver planerar vi utöka köket lite o sånt kul. :)

2010-11-01 @ 20:07:03
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar. Det tycker jag verkligen du ska unna dig. Det är du värd =)

2010-11-01 @ 21:19:14
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

tack =)

2010-11-02 @ 15:34:10
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Johanna

Gu va vacker du är! Magen är hur fin som helst..

2010-11-02 @ 20:34:01
URL: http://juiol.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback