Inte mycke uppdatering här inte...

Det är nämligen så att vi har börjat flytta:) Fick nyckeln igår så nu äre full fart, hehe. Är så kul meeen sjukt jobbigt! Ryggen är lika med död... Sitter just nu och tar igen mig lite.

Var till barnmorskan igår me:) fick lyssna på hjärtljud och mäta magen. Litens hjärtslag låg på 135 och SF-måttet låg på 26 cm (var tydligen över kurvan men det gjorde inget visst, bara man följer sin egen kurva sen...). Mitt blodvärde var tydligen skiiit dåligt. Ska äta 2 järntabletter nu varje dag... Fick lite skäll då jag inte ätit dem på ett tag. Men ja hatar dem ju! Ska prova en annan sort nu så får se om min mage gillar dem lite bättre...

Äsch skriver mer imorgon för då är jag ledig:)

Nu är man även inne i graviditetsvecka 26, wiihoo!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Var rädd om dig själv bara. Slit inte för mycket! :)

Vi börjar flytta i morgon!

2010-11-24 @ 21:49:39
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Var rädd om dig själv bara. Slit inte för mycket! :)

Vi börjar flytta i morgon!

2010-11-24 @ 21:49:39
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback