My back i killing me!

Hektisk vecka som äntligen är över! Kändes som om den aldrig skulle ta slut men nu äntligen är det fredag!

I onsdags var det jobb och sedan partylite möte hela kvällen. I igår hade vi planeringsdag me jobbet. Var en jätte rolig dag men oj vad slut man var sen! Från nio på morgonen till nio på kvällen ett full späckat schema. Det bästa med dagen var ändå relaxen på fyrishov!! Älskar bubbelbad och bastu! Idag har det var det jobb och sen ikväll ska jag till Ullis på "tjockis-kväll" och idol myys. Ullis har precis flyttat in i sin nya lägenhet i salabacke så den måste ju spanas in lixom! Mikaela skulle även hon joina:) så himla kul att vi 3 ska ha barn samtidigt! Samtals ämnet lär ju vara ganska så givet ikväll, haha.

Annars denna helg är jag ensam... R åker bandit-boat me grabbarna ikväll och kommer hem imorgon. Direkt när han kommer hem ska vi åka på middag hos en jobbar kompis till han. Blir nog kul:)

Nej en varm dusch och sedan aloevera heatlotion på det så ska nog ryggen vakna:) All stadsvandrig igår me jobbet tog kol på den känner ja...

Trevlig kväll alla<3




Åååå vad jag vill sola!
Är så satans blek just nu...

Sommaren -09 på morfars båt. Drömmer mig dit just nu...


Kommentarer
Postat av: Emmy



Hoppas att ryggen ger med sig och att ni får en trevlig Fredag-kväll !

2010-11-12 @ 18:04:07
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback