Rastlös!

Vad ska man göra!?

Gått promenad me vovvarna har jag gjort, diskat och bäddat sängen lika så, orkar inte städa eller nå liknande för det känns meningslöst då vi flyttar snart, baka har jag noll lust me, åka och shoppa kan ja inte heller göra då kontot ekar (lööön om en vecka, suuuck!), hjälpa moster att flytta går inte heller då det bara var tunga grejer kvar att bära... Finns inget att göra helt enkelt!!

Skulle behöva städa bilen meeen PALLA! Typ det tråkigaste som finns, den blir ju lika skitig igen ju...

Nej jag ska lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv tror ja! Skulle ju iof kunna börja packa lite... Nej soffan lät bättre!

Laaat tjej!


Kommentarer
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 28

Sv: Jag har gått till barnmorskan var 4e vecka sen ultraljudet i vecka 19 :) Så det lyssnas och kollas, hehe. Nästa gång ska jag dit om 3 veckor och sen ska jag börja gå varannan.

Skrev ner lite vad dom sa idag, om hjärtljud och vikt och sådär. Gå gärna in och läs och skriv vilka mått du fått!

2010-11-19 @ 12:41:03
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man får vara lat på fredagar ;)



Sv: Ja, lite tjockare ska man ju bli men som tur är så kan man ju göra något åt det när bebben väl kommit ut ;)

Enligt ultraljudet så går jag in i vecka 23 idag men enligt mina egna utträkningar så är det vecka 24 :) Blir spännande att se vid mätningen av magen nästa gång hur det ser ut ;)

2010-11-19 @ 15:19:24
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback