Reegn...

är vad som finns i massor utanför mitt fönster. Inte kul! Blir en inne idag idag me då...

Fy satan vad skönt det är att slippa vakna utan väckarklocka! Har trott hela helgen att jag skulle börja sju idag men igår kväll så öppnade jag almanackan av en slump och där hade jag skrivit ledig! Smutt lixom!! Vet dock inte vad ja ska hitta på idag då jag trodde jag skulle jobba... Blir nog till att slöa, hehe. Håller iaf på och tvättar just nu så det ska jag fortsätta roa mig me senare.

Igår hela dagen fick ja nå ryck och rensade ur hela lägenheten på massa skräp. Blev kassvis som jag slängde, sköönt. Tänkte att det var lika bra att slänga sånt vi inte ska ta me i flytten:) Idag får moster nyckeln till huset! Så om nån vecka kanske vi kan börja flytta in i trean! Läängtar! Bara för att man vet att man snart ska få flytta så van trivs ja nå förskräckligt här i våran etta. Lider är rätta ordet! (fast igentligen har jag trivts här för det är en himla mysig lägenhet...)

Helgen har varit mysig. I fredags så hade jag, Ullis och Mikaela idol-gravid-pizza-mys-kväll hos Ullis. Var jätte kul. Super fin lägenhet Ullis har införskaffat sig, STOR är rätta ordet:) I lördags var ja på barnmässan på fyrishov me Mikaela en sväng. Jag hittade inge speciellt där, var mest kul att strosa runt och kika. Mikaela kom därifrån me en varnvagn hon och lite kläder. På kvällen sen var det middag hos Rikard och Linda. Robin och Viktor kom dit direkt från bandit-boat... lagom fräscha... Vi begav oss inte hemåt förens vid två tiden tror ja. Blev en mycket trevlig kväll! I söndags så röjde jag som sagt och sedan blev det farsdag middag me pappa på kvällen. Det var min helg det:)

Hela helgen har jag haft som växtvärk i hela magen, mest i sidorna. Märker att det växer som sjutton där inne nu. Vinterjackan börjar bli som en korvskinn, haha. Imorgon fm är det ultraljud då. Ska bli kul att se! Bebisen måste var dubbel så stor sen sist vi såg han<3

Magen och jag idag:)

dålig bild tagen me webbcameran...


Kommentarer
Postat av: Lina

va fin bild :D grattis!

2010-11-15 @ 15:17:32
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Söt du är :)

2010-11-16 @ 23:35:23
URL: http://www.thistakes.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback