Shopping, shopping

Blev lite shopping idag efter jobbet!

Åkte till leklust för att köpa våran vagn:) Linda tipsade om att de hade 20% på alla varor där. Guldvärt att kunna spara lite slantar så att säga! En vagn blev det iaf men ingen vi fick me oss hem. De vagnarna de hade i butiken, som det var 20 % på, var inge fina eller så var det fel färg. Utan jag beställde en och fick 10% ist:) Det bidde en emmaljunga men inte en duo edge utan en city cross. När jag kände på edgen och gick runt me den så kändes den som värsta rymdskeppet. Citycrossen var mera smidig och mindre. Sen så rekomenderade hon i butiken den ist för den ja först tittat på, hon valde oxå ett helt annat chassi till oss bara för att vi ska gå på landet och där blire mycket grusväg. Jag köpte även ett babyskydd och fick 20%, inte dumt det!

Blev denna vagn+ chassi:)

fast liggdelen i denna färg!

Färgen heter pro titan!

och i sittdelen blev det denna färg, silver check.

Så nu fick både jag och Robin som vi ville:) haha. Jag ville pro titan och han silver check. Båda är jätte fina!
Beställde även denna skötväska

fast utan blommar... Bäst me svart tycker ja!

Detta babyskydd blev det:)

(lite brunt fick ja iaf! haha)

Blev en bild bomb! Men jag är jätte nöjd. Vagnen skulle levereras vecka 52 men ja sa att vi inte ska hämta ut den förens i början på februari. Får se om man kan hålla sig fram tills dess, haha. Men shit vad lång leveranstid!!

Känns skönt att ha både vagn och babyskydd avklart, det dyyraste:)


Imorgon är jag ledig! Så himla skönt! Ska träffa Lollo en sväng då och dra en repa på stan eller gränby:) myys! Först ska jag ha sov morgon för jag är sjukt trött efter denna helg... eller ja jag e konstant trött haha.


Kommentarer
Postat av: Emmy



Den vagnen är verkligen fin!

2010-11-07 @ 19:39:18
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul att ni köpt vagn. Den var jättefin och kul att ni kom överens om färgerna de e ju det som är så svårt när man är två som ska bestämma. Man vill ju ha sin egen vilja fram haha. Jag kommer att va så stolt att få köra era snygga "kärror" Kram Ingela

2010-11-09 @ 09:41:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback