Tiisdag då

Nu är min älskling på väg hem!!!
Han har några timmar kvar i bilen men senare ikväll då är han HEMMA igen. Myys!!


-jag och liten i magen längtar efter dig!!


I dag jobbade ja bara till halv ett sen vare hygien utbildning fram till fyra. Riktigt seegt var det idag. Uscha. Höll på att somna tusen gånger innan fikat kände ja. Piinsamt när man känner att ögonlocken börjar dala. Intressant var det men när man jobbat nån stopp hela fm och sedan sätter sig still på en föreläsning är det skit svårt att hålla sig pigg.

När jag satt i bilen på väg hem fick ja värsta frys-attacken. Som alltid nu förtiden tycker ja... Men iaf kom jag på en uppfinning som någon borde tillverka. En BH med värme-slinga in byggt!! Fyy satan vad det gör ont i bröstvårtorna när jag fryser. Känns som om de ska skrynkla sönder sig eller nått. Nån mer som har samma problem?? Har aldrig haft så tidigare... Not nice är det kan ja tala om!

Imorgon är ja ledig och även på torsdag. Är det inte häärligt så säg! Får se om Robin oxå va ledig imorgon skulle vara som pricken över i:et:)

Nej nu ska jag fantisera ihop nån middag. Är helt tom på idéer just nu...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback