dagen med stort D

Nu har dagen kommit som vi gått och väntat på så länge. Vi får se våran lilla bebis på riktigt! Tänk när man får träffa den på riktigt me, men det, DET är evigheter tills dess känns det som (och det är nog tur eftersom vi har så mycket att fixa...). Idag får vi äntligen se om det är nått galet därinne, vem det är så man kan börja hitta på mera namn, att den lever ja det vet jag för det är en himla livlig krabat kan jag tala om, haha. Igår kväll när jag gick och la mig var det fullt ös. Så himla härligt, jag bara låg och mös med händerna på magen. Robin försöker känna men det är förtidigt att känna utifrån... men det kommer väll det me:)

Ultraljudet är på eftermiddagen så än är det några timmars väntan kvar... Har precis dragit ur alla lakan i sängen och håller på att tvätta dem. Älskar att bädda rent! Luktar så gott och lakanen är sådär sträva i början. Nu börjar jag nästan längta tills ikväll, haha.



Fredag kväll ikväll då... har ingen aning om va man ska hitta på... Robin lämnar mig för hemlig-grabb-kväll så han får jag inte umgås me. Några förslag??


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hörde att du var med barn. Grattis så mycket :) kramar från syssling Jenny

2010-10-01 @ 09:22:05
Postat av: Ida

oh vad mysigt! lycka till på ultraljudet :)

2010-10-01 @ 10:45:41
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Postat av: Frida

hallu, jag förstår att du är nervös. Det är speciellt.

På vårt första ultraljud i v. 9 fick vi datumet 29 nov och vart sen flyttade till 2 dec. Så tre dagar tillbaka.

Jag har haft otur/tur att fått gått på fem ultraljud, så jag är lite bortskämd med att se lille man :)

Lycka till!

2010-10-01 @ 11:09:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback