Denna häärliga lediga dag snart över

Dagen har bestått av fika med pappa, tvättstuga dates, hemma-fix, stor diskning och fika me finaste Lollo:) Det blev en perfekt lagom lugn dag! Känns som om man har vilat upp sig nu för ännu några jobb-pass:) Denna vecka jobbar jag nu tisdag, onsdag och torsdag. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Lagom vecka sådär:)


-I´m happy to have you in my life my friend!


Detta kortet togs på oss 10 juli. Den 12 sen plussade jag på stickan... Alltså var det här sist kvällen me alkoholhaltiga drycker, haha. Liite läskigt att jag var redan i vecka 7 här, helt ovetandes... Enligt BM så var det ingen fara.

I fredags köpte jag vit färg till vårat köksbord och till stolarna jag köpte på blocket förra veckan. Så i dag fick köksbordet sig en make-over:)


Det här bordet har hängt me ända sedan jag flyttade hemifrån för 5 år sedan och innan dess hade det säkerligen x-antal år på nacken. Kände att det var dax för lite färg:) är så himla kul att måla!! Nu har jag bara 6 stycken stolar kvar då, haha. Sen i huset köper vi nytt men det känns onödigt nu då vi inte kan ha så stort bord som vi vill ha sen... Detta får hänga me ett tag till! Värsta klippet jag gjorde på blocket förresten, 6 stolar för 300:- som hittat jue!

Idag har lillen varit väldigt aktiv! Är så himla kul, man blir så glad av varje liten kick som man känner:) Verkar som om när jag är lugn så är den aktiv och rör jag på mig så ja då sover den... Kanske vaggas till sömn då eller nått, ja inte vet ja...

Nu blir en dusch och sedan bums i säng:)
-ååå nu är det bara en månad kvar tills vi får badkar!!! haha


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för fikat och pratstunden igår sötaste! Du är underbar! <3

2010-10-26 @ 10:19:07
URL: http://[email protected]
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback