Heeelg!

Nu jädrar är jobb veckan över:) sköönt! Helgen är jag ledig och den ska njutas. Tänker inte göra nå vettigt alls:) eller jo förutom ikväll för då blire partaj och utgång me jobb tjejerna. Ska bli ruuligt! Kom på nu att jag måste hinna färga håret innan ikväll, nedrans utväxt att vara ful! Skulle ha gjort det igår men den kvällen blev full me annat. När ja kom hem från jobbet hade R tydligen räknat me att jag skulle åka till Märsta och lämna dunkar som han kunde tanka och sedan åka och lämna dem i sigtuna där jag även skulle hämta upp honom... Blev en bil åkar kväll helt enkelt... Visst det var inga problem att ställa upp på det men han glömde säga att han skulle åka hjullastare i 40 km/tim. Och ja och hitta i märsta och sigtuna är lika med noll så jag fick ju me sitta och åka i 40. Rätt drygt!

Är det nån mer än jag som har sånna grymt starka jul feelings?? Jag längtar såå tills advent då man får börja julpynta lite smått. Ska bli kul att pynta i ny lägenhet me:) denna vi bor i nu spyr jag på! Snart får man även börja baka lussebullar och pepparkakor, myyys! Och dricka  glögg (dock alkoholfri... får väll gå). Göra julgodis och alla go mat till julafton, mmm! Sedan är det nyår och då ska jag jobba hela helgen lång. Har valt det själv för man lär ju lixom inte festa till iaf och sedan är det bra me cash;) Sen i början på januari kommer jag bli ledig hihi (havandeskapspenning!!) och sen kommer det säga swisch och sen har vi vår lilla prins här:) Oj vad jag svävade ut nu haha. Jag var ju bara lite jul sugen:) Men det känns som att allt kommer gå så fort!

Nej nu ska jag faktiskt ta en powernap innan hårfärgning och allt:) Soo loong!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback