Onsdagen den trettonde oktober

Halloj där!
Kom just på att halva den här månaden har snart gått den me... Är det fler än jag som tycker tiden går läskigt fort?? Nu är det cirkus bara en månad kvar tills vi flyttar/byter lägenhet. Ska bli jätte skönt me lite space:) Sen kan man ju börja samla på sig lite saker me unnan för unnan:) det längtar jag väll mest till, haha.

Dagen idag har bestått av jobb. Har känts jätte jobbigt att jobba idag, ryggen tar knäcken på mig! Fattar inte vad jag gjort. Visst man har haft lite små ont hela tiden till och från men nu. Måste ha kommit från igår av att man satt på pass i kyla och spännde sig. Hoppas, hoppas det släpper tills imorgon. Går dagen blev riktigt lyckad iaf. En kviga och en kalv blev skjutna och sedan sköt även brorsan en kviga här hemma sen på kvällen. Såå det blev en lååång dag igår. Först jagade vi i Lagga till 5 minuter i 6 (till då man inte får skjuta längre för solen går ned) och sedan var det bara hem och leta rätt på älgen brorsan sköt och slakt upp dem. Halv nio sen bjöd mamma på middag för då var vi äntligen färdiga. Snacka om att man var trött då! + att man inte käkat nå vidare på hela dagen förutom två mackor och te. Skapligt hungrig man var då! Men dagen var ändå rolig:) får se när nästa gång jag kan vara me blir. Kanske helgen för då är jag ledig:)


Brorsan och pappa håller på och flår älgen som Börje sköt på fm.


Tomas var och hämtade sen 12 veckor gamla gråhundsvalp. Så himla söt! Var typ alldeles dunig i pälsen.


Två rådjur som jag hade framför tornet på kvällspasset.

Ikväll är det andra avsnittet av greys som man bara måste titta på:) Bästa serien!!

Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i v.20

Åh, vad roligt med någon som har bf så nära. :) Hur har du mått hittills?



Och jag måste hålla med dig om att tiden bara flyger förbi. Jag klagar på att det är så långt till mars, men samtidigt så hinner man ju inte med. Jag har inte ens hunnit smälta att sommaren är över? Haha

2010-10-14 @ 08:00:56
URL: http://saaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback