Sööndag

Fy för att jobba heldag igår. Gick hyffast bra när man var igång men så fort man satte sig still så dunkande det i fötterna... 7 till 21 är inte mänskligt att jobba! Var så himla skönt att komma hem. R hade tänt ljus och låg och väntade på mig i soffan, kärlek till den mannen!

Igår på jobbet när jag for runt och var stressad över nått så fick jag världens spark av lill-killen. Har inte känt det såå stark tidigare! Var tvungen att stanna upp och känna efter och ja där kom en till och nu förförsta gången kände jag det utifrån me handen me♥ Underbar känsla kan jag tala om! Senaste veckan har jag gått och oroat mig för att det är nå fel. Jag tycker inte min mage växer nått och lillen har rört sig mindre än vanligt. Nu fick jag det bekräftat för mig på nå sett ja finns här och ta och stressa ner! haha.

I fredags fick jag även nästa kallelse till ultraljudet. 16 november blir det igen:) ska bli kul att få se liten igen♥. Då kommer vi vara i vecka 25:) fyra veckor kvar!

Nej nu ska jag svida om från nattsärken till nå varmare. R är på tomten och grejar. Jag ska dit nu så ska vi börja lägga golvvärmen:) sen blire ett jobb pass till ikväll, mindre skoj me va ska man göra lixom... Ja just ja i fredags fick jag veta att jag fått den högre % tjänsten som jag sökt, jiippi! Kommer se bättre ut sen när man ska få HP:)


Tycker den här bilden är såå söt! Men allvarligt det kändes igår som om hela foten (eller ja vad det nu var för kroppsdel) skulle ha synts så här utifrån! (vilket det säkerligen inte gjorde haha)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad mysigt med en sån riktig spark!

Började känna svaga sparkar i förra veckan (har bara känt rörelser innan) och jag svävar på moln. Känner inte dom utanpå än, men bara man känner så blir man så glad och lättad.

Tycker precis lika om min mage. Den växer inte alls, och andra ser knappt att jag är gravid. Vill ha en stor kula som alla ser och som jag kan vara stolt över. hihi.. Huvudsaken är i alla fall att bebis mår bra. Ska på ultraljud på fredag. Längtar som en tok! :)

2010-10-25 @ 13:41:29
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback