Tidsfördriv i reklamen...

Snodde en lista från Emmas blogg:)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta leggings, grått långt linne och svart kofta
Vad använder du just nu för skor: mest mina nya svarta stövlar
Favoritfärg på kläder: blir mest svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Min säng?? Vår säng var det ju Robin och jag
Du pratade med: Lollo
Du delade en drink med: Oj det kommer jag inte ihåg... drack ju sist i början på juni:)
Du gick på bio med: Robin
Du gick på stan med: Lisa
Skällde på dig: Var nog Robin för att jag glömde fixa en grej

Senaste
Låt du hörde:
Signatur melodin till halv-åtta-hos-mig
Film du såg: The Condemned
Mat du åt: Köttfärssås och spagetti
Kram: Robin
Puss: Robin<3
Fest: inflyttningspartajet hos Mackan
Känslan: Sparkar från liten i magen
Ilska: Nyss i bilen då en annan bil gjorde en sjukt dålig omkörning i mötande trafik
Resa: Oj... Utomlands så var det ju Thailand i februari
Glädje: Att jag hittade tröjan jag letat efter idag 
Dröm: I natt drömde jag om hur vi skulle inreda lägenheten vi flyttar till i november
Boken du läste: Nora Roberts - Skuggor från det förflutna
Personen du träffade: Förutom Robin så var det Malin
Personen du pratade i telefon med: Lollo
Personen du fick sms av: Malin
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig, korv är ingen favorit!
Gången du var utomhus: Ja för cirka en kvart sen
Gången du sov: Natten till idag
Saken du köpte: Over size tröja på Gina

Om dig

Namn: Elin
Ålder: 23
Längd: 1,62
Vikt: Just nu 65 kg. Startvikt 61 kg och nu lär det gå mera utför eller ja uppför:)
Civilstatus: Förlovad
Smeknamn: Inget jag vet om iaf:) 
Syskon: 2 systrar och 2 bröder
Sysselsättning: Jobbar som uska
Bra egenskaper: Glad
Dåliga egenskaper: Otålig
Linje/klass: -
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 37


Nej nu åter till första säsongs avsnittet av greys:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vad tråkigt att höra. men skönt att du får gå på regelbundna UL. Men samtidigt ska du tänka positivt. Att det kunde vart något han får leva med, och som ger honom smärta. Fast jag vet inte såklart exakt hur du känner.



Nej vi ska inte kolla upp könet :) Man får inte veta det på RUL i vårt län. Men du fick veta det på RUL eller? :)



Läste att du känner lillkillen därinne:) Hur känns det, en speciell känsla? Jag har inte känt den lilla ännu, hoppas jag gör det snart. :)



Kram

Ta hand om er

2010-10-06 @ 22:14:41
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Kulan

Bra lista, men du måste juh ha ett smeknamn, annars funkar det juh inte =)



Om jag var du skulle jag bomba min sambo efter några smeknamn o ta det bästa =P

2010-10-07 @ 12:26:11
URL: http://kulansplace.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback