Tradera vinster

Jag har blivit en riktig tradera nörd den senaste veckan, haha. Men det är så kul! Och man gör verkligen fynd!

Den senaste veckan har jag förstås budad på barnkläder mest, hihi. Det ska ju börjas i tid:) Billigt är det ju med!


2 stycken byxor + en tröja för 22kr + frakt så 36 kr gav jag för detta:)


2 st body för 30 kr och en långärmad body för 46 kr (med frakt)


en pyjamas för 35 kr och en body för 56 kr (med frakt)
-allt är i storlek 50 och 56. Så litet och sött!

Finns ju så otroligt mycket fint som alla säljer, en del saker blir lite väl dyra så man tycker att då köper man ju hellre nytt. Men ibland är man ensam om sina bud och då gör man dessa fynd:) Den sista bilden då var båda två plaggen helt nya t.o.m. Ser det fint och fräscht ut så tycker jag inte det är nå fel att använda begagnat:)

Kul nu när man vet att det är en liten kille man väntar så då är det ju lättare att välja rätt kläder/färger. Synd bara att det finns så mycket mera söta tjejkläder än killkläder...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja de vore jätteroligt att följa varandras bloggar :) Jag skriver inte så jätteofta men de ska de bli ändring på!



H*n var först beräknad 4 Mars men efter UL så blev de 7 Mars. Inte stor skillnad alls. Eran är beräknad 8e :)? Vi är från Uddevalla och jag blir 21 i December. Ni då? Vart bor ni i detta avlånga land?



Läste att det var något fel på njurarna.. Har ni träffat läkare ännu angående det? Hoppas att de inte är något fel :)

2010-10-04 @ 11:33:22
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sååå skoj att ni också får en liten pojk!! Kansek dom kan leka sen när plutten blir lite större =)

2010-10-13 @ 21:11:50
URL: http://juiol.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback