Tur man har´n!

Lördag morgon och det är mulet och regn. Så att ni vet, så ni slipper titta ut...
Trist när det är så här! Men det är ju höst... Får bli en inne dag idag tror ja. Var sugen på en promenad men hundarna och ja ser alltid ut som nå lerhögar när vi kommer in då så jag skippar nog det. Får bli lite pyssel inomhus. Har 4 på började projekt här hemma som jag borde ta tag i och göra färdigt. Skulle vara skönt innan vi flyttar lixom. Sen en städ runda och lite diskning skulle me behövas... Brist på saker att göra är det då inte, bara viljan och orken...

Karln dumpade jag vid statoil/max rondellen i morse halv 6, lika så även me pappa. Nu är man "jaktänka" ända fram tills på tisdag då... Kan va lite skönt att vara utan varann ibland och få längta lite (fråga mig om det inatt då jag ska gå och lägga mig igen...). Tycker synd om Robin för han har inte sovit nått inatt alls! Garage plattan som de gjöt igår ville aldrig brinna tydligen... Viktor och han höll på hela natten, eller ja mest väntade. Halv 5 var de äntligen klara. Tur att bilresan är 8 timmar så han kan sova i bilen, annars hade de nog blivit as jobbigt.

Nej om man skulle ta tag i disk berget som pojkarna byggde upp igår och rensa på alla ölflaskor... KUL...

Garaget so far:)





Kommentarer
Postat av: Carolina

När du skrev om hundarna var jag tvungen att kika vad du hade för några. :) Riktigt söta. :) Mina svärföräldrar har två taxar som ser nästan precis likadana ut som din. :)

Sen är man ju aldrig ensam när man har hundar heller. Vet inte hur jag skulle klara mig utan mina hjärtan.



När ska ni börja bygga huset? Spännande ju. Ett tag tittade vi också på hus att bygga, men det blev aldrig så.



Ja, det är en sån otrolig lättnad när man fått se att allt är bra och bebisen är frisk. Sen var det extra kul att se hur envis hon är. haha.. Har ju hela tiden känt att det är en riktig busunge. :)



Hoppas du får en fin lördag.

Kramar

2010-10-30 @ 12:22:46
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback