andra september

Åå seg morgon här hemma. Sov rent ut sagt skit dåligt inatt. Drömmer konstigt, vaknar och sedan ligger man och vrider och vänder sig bara. Såå har natten varit! Ville inte alls gå upp när vovvarna tyckte jag skulle det... Kommer vara mer död än levande idag på jobbet. Får se om jag kan sova en liten stund innan jag åker till dalby.

Vad less jag börjar bli på allt som har med valet att göra! Var man än vänder sig så ser man valaffischer och på TV pratar de inte om nått annat. Skulle läsa tidingen imorse me och vad möts man av... Mona Sahlins nuna! Fyyy... Nu vill jag bara att valet ska vara över (och att rätt parti vinner såklart) så man slipper det här!!!

Helgen var är du?! Orka jobba två dagar till...


Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Hejsan. Tack ja det finns så otroligt mycket fint att köpa.

Jag började inte köpa kläder innan efter rutin UL.

Jag har moderkakan i framväggen så jag kände inget alls innan i vecka 23.

Det var mycket frustrerande , jag trodde att något var fel men nu är vi i vecka 28 och h*n sparkar om bara den och det är verkligen underbart =)

Ja vi har beställt babyproffsets egna vagn Grizzly en robust och bra vagn.

Vi bor ju på landet och har hund så vi behövde en bra och smidig vagn men inte så dyr =)

2010-09-02 @ 12:22:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback