Shopping day!

Vågar inte logga in på min internet bank just nu... haha. Nejdå inte så allvarligt blev det:) Hittade det jag skulle ha förutom en stickad mysig tröja. Hittade massor egentligen men ingen som föll mig i smaken bara... Nöjdast är jag med de höst stövlarna jag hittade:) eller jag hittade två och kunde inte bestämma mig.... så nu har jag båda här hemma, haha. Typiskt mig! Ena paret är fodrade och varma och de andra är tunna men så snygga de me. Ja menar det är ju lite tidigt att gå med fodrade stövlar nu lixom, tror båda får stanna hos mig;)

Sen blev det mest lite bas grejer. Två långa linnen + t-shirt och en stor tröja. Ett par nya svart lite större leggings blev det me. Känns som om det är leggings som gäller nu för jag tänker inte skaffa mamma byxor, no way!
Blev ett stopp på ikea oxå för vi behövde nya kuddar till sängen. Så nu har vi två var! Mysigt:)


Jag kan tala om att det doftar ljuvligt här hemma just nu:) Fick en himlans massa äpplen av mamma i helgen som låg och behövdes göras nått me. Älskar äppelpaj så det fick det bli! Ska ju ändå bli tjock lixom:) Vägde mig imorse förresten... står still på invägningsvikten som vi tog hos barnmorskan. Skönt! Hoppas ja inte går upp så himla mycket. Måste ta tag i träningen nu känner jag! Har ju ett gym-årskort som dras varje månad ju, borde ju användas...

smarrigt värre!


Ikväll blir idol-tittande igen:) Kuul!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, så sa jag också om mammabyxor.

2010-09-09 @ 21:46:41
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

Visst är den! :) De är en Crescent Classic 2010. ja verkligen, de är ju så kul att gå och provköra runt dom där vid barnvagnarna ^^ man längtar som en tok tills man väl kommer gå där med sin lilla gounge i vagnen! :)



Haha jaa verkligen!

2010-09-09 @ 22:03:45
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback