Torsdag

Denna dagen slut snart me då... Fasiken man hinner inte me! Tycker bara veckorna springer förbi. Det är sju veckor sedan vi var på inskrivningen på mvc och fick tid för rul. Man tyckte då att det var en EVIGTHET tills  dagen då vi skulle få se den lilla i magen. Men nu, nu är det imorgon! Nästan lite skrämmande... men mest kul såklart:) Jag har ju längtat så! Imorgon då får vi se dig för första gången<3

Jag är så himla pigg just nu, körde en favorite i repris när jag kom hem från la work. Slocknade på soffan såklart! Robin fick dra mig upp till middagen och nästan mata mig, haha. Men sen fick vi nå ryck och gick en lång promenad på golfbanan i solnedgången, såå mysigt vare! Vi måste verkligen komma igång igen me våra promenader, är ju så skönt när man väll kommer ut och även för hundarnas skull. Cia bara flög över de stora gräsplanerna. Bara en ynka golfare var ute så hon fick springa lös, är så kul för det bara strålar om henne då. Kärlek till dig! Just nu pratar de om att förbjuda hundar av kamphundstyp på nyheterna... Helt sjukt tycker jag! De skulle allt se min lilla Cia, haha, och vilken ilsken kamphund hon är. Iof hon skulle kunna slicka ihjäl nån, kan ju vara farligt... I danmark har tydligen förbudet gått igenom. Jag tycker förbjud de människorna som inte kan uppfostra och hantera dessa hundar ist. Är ju absolute inte hundens fel att det blir galet och sedan dra alla över en kam och förbjuda dem, sååå ILLA!

Nej om man skulle ta en snabb dusch innan de visar omröstninen på idol:) Spännande ikväll ju, flera var ju så bra! Grym han gamlingen va då, fick nästan rysningar i kroppen när han sjöng. 

Tänkt på att idag var sista dagen du kunde använda 50 öringen:)
Skönt att den äntligen är borta!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback