Fullfart mot helgen

Denna vecka kommer gå med en rasande fart tror ja:) Vi har en massa roligheter inplanerat!

Tisdag; Idag har vi shoppat lite på Gränby och sedan fikat hos Ullis och lilla Sigge
Onsdag; Pyssel med Mikaela och lilla Rhana och fira lillebror som fyller år
Torsdag; Fika med Lollo och sedan öppna förskolan i stenhagen me Linda och Linnea
Fredag; Träffa Annsofi och lilla Nellie ur föräldragruppen
Lördag; Valborg! Hoppas på fint väder så man kan ta sig ner på stan och sedan på kvällen blire grillning i Bragby hos Hanna
Söndag; Plan fri dag:) lite skönt faktiskt!

Idag har vi som sagt varit på gränby och shoppat lite måste-ha-saker. Blev bara ett inpuls köp faktiskt:) En jätte söt sommar kjol! 99:- på HM, som hittat;) Annars blev det en till amnings-BH och 2 amnings vänliga linnen. Lilleman fick även en mössa från name-it. Skit söt! Ska visa sen. Glömde dock gå på apoteket och köpa rump-salva och mini-derm till Albin... Får göra det på storhandlingen på ica ikväll (vad ja tycker om att ica maxi har fått ett apotek!). På väg till Gränby så ringde även Ullis och bjöd över mig på fika. Var bra för då slapp ja amma där på gränby, tycker inte riktigt om att göra det sådär hux-flux offentligt ännu.

Nu slocknade lilleman i knät på mig. Tror ja me ska ta en liten power-nap... Var lixom vaken mellan halv två och fyra inatt. Det gillas inte!


Albin och kussen för nån vecka sen.
Skiljer 3 månader på dem men bara knappt ett kilo, hihi. För nu måste Albin ha passerat 5 kilos sträcket, märks när man ska vagga runt på han... Arm muskler Jaavisst!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag gjorde mina naglar hos "Beauty Sisters" i Upplands Väsby :) 750 kr tar dom.

Passade på nu när jag fick mina sista lön från jobbet, får se vad fk säger nu. :/

2011-04-26 @ 21:33:40
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilken fullspäckad vecka! :) Roligt när det händer saker hela tiden!

2011-04-27 @ 00:19:02
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Angelica- mamma till Adam

Sv: Jaha vad kul att dom är födda på samma dag. Adam föddes kl 05.34 den 15 mars :)

Förlossningen gick inte som jag tänkt mig. Den sluta med sugklocka, ajaj :S ! Men fick ju ut lillen till slut i.a.f. :)

Hur var din förlossning?



Vad kul. =)

2011-04-27 @ 10:07:09
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback