Måndag och ny vecka

Tänk imorgon blir Albin 3 veckor. Vad tar tiden vägen!?

Idag har det varit en seeeg dag. Albin vaknade och tyckte det var morgon vid halv sju i morse (efter att ha haft en jätte bökig natt). Kan inte säga att jag haft nån så värst nöjd liten kille idag. Förmiddagen bestod av att vagga och trösta honom hela tiden. Men ändå var han inte nöjd, inte ens brösten var en tröst. Min snälla svärmor kom förbi vid lunch och hade varit på apoteket och köpt miniform droppar. Hoppas på att de ska fungera. Magont är inte skoj det! Har givit de en gång nu och han har sovit nu i 2 timmar i sträck. Tror dock att han kom till ro ändå, behövs nog en längre utvärdering av dem...

Idag var första dagen vi var utan pappa Robin me. Nu är hans 10 pappa dagar slut plus en veckas semester som han tog ut direkt efter. Nu får vi klara oss helt själva:) Vi kommer sakna dig! 

Helgen har bara sprungit förbi. I fredags hade vi Mikaela och lilla Rhana här på fika. Sen på kvällen hade vi bara mys här hemma. Lille skrutt sov hela kvällen och mammi och pappi fick lite egen tid tillsammans:) I lördags kom familjen Ek och Rebecka&Joel förbi på fika och bebis gos. Jätte mysigt! Man ses alltför sällan längre! På kvällsingen kom även David och Lisa förbi. Sen fick det bli piiiizza;) I söndags var Robin o Viktor på tomten och byggde husgrund och jag var hos mamma större delen av dagen. Sen på kvällen blev vi bjudna på mat hos Ingela och Staffan. Späckad och härlig helg!

Idag har jag faktiskt hunnit me att pyssla ihop några dop-kort (mellan skrick-attackerna, gäller att vara effektiv). Tänkte att det vore kul att göra lite personliga inbjudningskort:) Och det lär ju bli några stycken vi ska skicka iväg så lika bra att börja i tid! Linda kom med den super braaiga idén att vi nämligen skulle ha dubbel-dop:) Super kul tycker ja! Vi har inte bestämt nå datum ännu men innan sommaren blir det iaf.
Hur mysigt är det inte me dop?!


Så himla sött kort från i fredags. På packad för en premiär tur till ica-maxi:)



Måste bara säga en sak...

Vad underbart det är att vara mamma!!
Och till världens sötaste unge me:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ni är för underbara! Längtar tills jag får krama om er båda!!! <3

2011-04-04 @ 19:06:49
URL: http://louisegraf.wordpress.com
Postat av: Johanna

Visst går tiden fort? Jag tyckte det var nyss våran kille kom till oss. :)

Jag gick över tiden 6 dagar, men blev igångsatt. fast själva förlossningen gick jättefort. :)

2011-04-04 @ 21:33:43
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback