Sjunde april

Mätt och belåten är man. Fick för mig att göra slottstek till middag... Ångrade mig cirkus en timme in i matlagningen, det tar ju as långtid att få en sån stek färdig! 2 timmar är en evighet när man är hungrig... Men gott blev det:)

Idag har vi varit på bvc och haft fin besök på eftermiddagen av Hanna:) Bvc-besöket gick kanon. Glada miner hela tiden. Lite läskigt tyckte Albin det var att mäta huvudet men att få ligga naken är ju toppen enligt han så glad blev han fort igen. Sötnosen! Nu ligger vikten på 4870 gr och han är 56 cm lång. Alltså har han precis ökat 800 gr på 3 veckor+ 3 dagar och vuxit 3 cm. Bra där killen!
Märker på kläderna att han växer som sjutton. Nu har jag plockat bort nästan allt i strl 50 och han kan ha allt i 56:) Snart får man väll ta fram 62 me, hihi. Lite roligare när strl 62 passar för då blir kläderna lite tuffare. Allt i 50/56 är så sött tycker ja...

Men vad det skiljer i storlekarna från olika märken. Hm:s kläder är mindre tycker ja, framför allt smalare än t.ex lindex kläder som ist är korta och breda. De ja tycker bäst om är nog name-it och kappahl sen lindex och sist HM. Hm:s kläder tappar ju formen me efter några användningar och tvättar, speciellt deras bodies!


Satt och googla lite på när man får eller inte bör göra för träning efter förlossning och så och då fick ja upp de här bilderna...




Det är Heidi Klum på catwalken 6 veckor efter förlossningen... Goosch!
Så jag har alltså 2,5 vecka på mig nu, hehe.

Tur att man har hela våren på sig innan beach 2011:)


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Jag tycker som du med kläderna :) Fast jag gillar lindex kläderna! Men HMs kläder är kassa, kanske inte allt men mycket :P

2011-04-07 @ 19:13:47
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Jag älskar Lindex, men dom är korta i storlekarna!



Name It diggar jag också. Men inte HM.



Eh Heidi är nån slags omänsklig varelse. En alien?

2011-04-07 @ 20:18:35
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: fatima (Isayah's mamma & Eliyah's mamma)

Visst växer bebisarna så fort :)



fyfaan heidi är så snygg.

2011-04-08 @ 21:28:18
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Anonym

haha va ful tjej

2011-04-09 @ 12:42:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback