Bättringsvägen

Fy vad jag hatar magsjuka. Nu var det ju inte jag eller Robin som var det, peppar peppar, utan bara Albin. Det började i förr går kväll med kaskad spyor och diarré. Nu har han inte spytt sen igår kväll och jag hoppas detta är över nu! Risig i kistan är han iofs fortfarande men aptiten börjar komma lite smått märker man. Bra tajming inför nyår han hade va;) Vi får se om våra gäster vågar sig hit...

Men vad jobbigt det är när de kräks. Det är ju inte som när vi är illamående, att vi känner i för väg att vi kommer spy och då skyndar till toan... Nää inte direkt. Det har varit ett himla tvättande och torkande kan jag tala om! Tur att jag hade tvättstugan bokad hela dagen igår, ibland har man ju flyt.

Nä nog om bajs och spya. Vilket underbart väder det är idag!! Sol, en minusgrad och vindstilla. Jag och Cia tog en skogspromenad på förmiddagen och njöt. Kändes som om det var vår ute, i december lixom. Kansigt klimat vi har just nu!

Nu vare nån som ropade att han gjort lunch:) Mera update kommer senare!

Kraam!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback