I bilen...

Sitter just nu i salabacke i bilen och låter lillskrutt sova några minuter till innan vi går upp till Ullis och Sigge. Han vägrade nämligen sova middag hemma innan vi åkte... Men i bilen slocknar han ju alltid!

På vägen hit svängde jag in till lindex och jysk för att lämna tillbaka lite saker. På jysk hade jag köpt ett nytt påslakan till Albin men det var skit konstigt när ja öppnade det hemma sen. Skum storlek på både täcke och kuddfodralen(??). På lindex hade jag köpt Albins jul outfit men jag har börjat inse att han kanske inte kommer kunna ha det då... 74 i bodies är redan precis lixom. Men däremot byxor är förstora... Han måste ha lång överkropp och korta ben min lilla son:) På lindex hittade jag även den perfekta jul/nyårs klänningen!! Den bara hängde där vid ingången och ropade på mig. Så nu har man det kirrat oxå:) Den var verkligen skiit fin! Bild kommer på julafton;)

Nä nu får lillemannen ha sovit klart! Jag är fika sugen!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmors lilla söt Göte Hoppas han kommer till mig på Söndag så jag får rå om honom alldeles själv kram

2011-12-15 @ 23:12:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback