Mååndag

Super trevlig dag vi haft idag!!
Den började dock inte så bra men vi fick den på rätsida tillslut iaf:) Fick kämpa att hålla A vaken tills vi skulle åka bil (då när hans egentliga sov tid brukar infalla). Halv 10 blev situationen ohållbar. Han somnade t.o.m när ja klädde på han fleece overallen, när hände det sist? Sen bar det av tid min kära vän Malin som bor i Östervåla. Perfekt dag att åka på me då första halkan kom... Men vi klara oss;) spritter nya vinterdäck ju! Malin bjöd på go lunch och fika. Super trevligt!! Tack för idag vännen:)
När vi skulle åka hem hade det börjat skymma. Alltså jag hatar att åka just då, hellre att det får vara hel mörkt ist eller ja ännu bättre ljust... Men fyy vad harig man blivit bakom ratten sen jag alltid har me mig en liten passagerare.

När vi kom hem lekte vi lite och sen hade vi turen att bli bjudna på middag av pappa:) Pappas köttfärsbiffar är kalasgoda!!

Toppen dag verkligen. Och den avslutar jag just me att kika på Armageddon (bästa filmen som någonsin gjorts??). Har sett den minst tusen gånger men bölar lika mycket för de varenda gång...

Måste visa en liten bild på A och Billy från idag. Sötisarna!! Man kan inte tro att det faktiskt skiljer 4 månader på dem:) Billy är mysigt rund och ser mkt äldre ut än sina ynka månader


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback