Seeg

Shit vilken rolig kväll jag hade igår! För fest hos Lollo me underbara tjejer och sedan julbord på flurran me alla jobbar kompisar på Dalby. Alla var verkligen där och det var så himla kul att se alla igen! Efter intaget av MASSA mat så var det en stå-upp-komiker som uppträdde, Tobias Persson. Han på ÖB reklamen. Han var skiit rolig!! Skrattade så ja nästan kissa på mig! Men så är man ju väldigt lätt road me när man fått några glas i sig;) Lollo och ja fick även fram våra bästa dans-moves, haha. Kommer inte ihåg när jag dansade sist???
Anna och jag drog hem framåt 12 slaget. Synd att det var en dag mitt i veckan så man kunde ha släppt loss lite mera... Man hade ju i tankarna hela tiden att om si-och-så många timmar vaknar Albin. Idag är jag lagom seeg. Lätt huvudvärk på det me:S Men det är bara att bita ihop! Här har det varit fullt ös sen klockan 7 och om några timmar ska vi även på 1 års kalas. Finaste och bästa kusin Linnea fyllde nämligen år igår!! Tänk vad fort tiden går... Det läär ju även bli fullt ös där kan ja tänka mig! Ska bli kul att se hur Albin är me alla 1 åringarna, de flesta går ju redan.

Nog pladdrat! Nu ska jag försöka tvätta ur all dust-it som ja körde i håret igår. Känns som om skatorna kan boa i skallen på mig idag...

Lollos och mina heta dans moves som Anna förevigade OCH la upp på fejjan, tack så hjärtligt!! Haha.
Och NEJ vi dansade faktiskt inte helt själva fast man kan tro det utav bilden haha


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback