Sjukling

Snacka om berg-och-dalbane sjuka jag åkt på. Ena stunden pigg, andra typ magsjuk, nästa pigg och sen feber... Så har det hållit på sen igår morse. Inatt var det verkligen hemskt, feberfrossa som hette duga! Vaknade och fick byta t-shirt två gånger så svettig var ja, fast jag frös lixom. Fy! Idag har jag inte gjort nått. Sovit på soffan mest och tvingat mig ut på en promenad me vovvarna (nu i efterhand var det nog efter prommisen som ja kände mig bättre, frisk luft är bra det!). Familjen åkte iväg och firade Linnea, andra gången för Albin:) denna gång var det vuxen kalas.

Hoppas inte jag smittat Albin me nått nu bara! Känns som om han varit förkyld en månad snart... snorig konstant. Men han har varit hur pigg som helst idag så.

Nu ikväll har ja och älskling käkat go mat och kikat på en film. Kommer inte ihåg vad filmen hette men sjukt rolig var den! Vi som trodde att det var en actionfilm vi laddat ner men så var det en komedi:)

Nix nu ska jag sova så jag orkar me morgon dagen!
Då blir det pepparkaksbak, julmarknad och sedan adventsfika med min familj!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback