Vi lever

Men ja orkar förtillfället inte uppdatera... Får se när lusten återkommer.

Julen har iaf varit toppen! Massor me mat, godis och familjeumgänge i stoor dos, kan de bli bättre? Både Albin och jag själv fick super fina klappar.

I jul har jag även fixat ordning Albins rum. Det blev jätte bra! Hans säng står fortfarande i vårt sovrum men det är tänkt att även den ska få flytta in i rummet, får se när det blir...
Sen har vi lekt me alla leksaker som Albin fick. De flesta låter ju me såklart... Jag är redan skapligt less på vissa. Tur att man kan pilla ur batterier:)
Annandagen drog jag och syrran in på mellandagsrean. UTAN barn t.o.m, vilket var tur för annars hade vi nog fortfarande varit kvar;) Jag hittade en hel del nytt till Albin i nästa strl, super bra! För snart rullar vi nog i 80 tror jag... Han växer så det knackar just nu lillemannen!

Nu uppdaterar jag visst iaf vad vi haft för oss, haha. Lusten kom visst fort;)
Fast nu är det stop! Nu ska ja kika på film alone

Lillskrutt precis innan kvällbestyren. Tv-dosorna är favvis leksaken just nu. Upp me batteri luckan och ur me batterierna. Busunge!


Kommentarer
Postat av: Gülperi

Äntligen lite uppdatering!!! :D Jag förstår att man ibland tappar suget. Jag är exakt likadan. Ibland skriver jag hela tiden och ibland inget alls. :D



Men du ska veta att vi (jag och Emir) läser och tycker det är super kul när du uppdaterar. :D



Hoppas ni haft en underbar Jul och att ni får en ännu bättre nyårafton!! :D Kram

2011-12-28 @ 12:25:40
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback