Booring

Min fika date fick förhinder så nu sitter ja här och har skiiit tråkigt. Vet inte vad jag ska roa mig me riktigt...
Ikväll ska jag till Lollo på förferre. Jag tänkte dock inte hänga på ut sen för det är jag alldeles för trött (och tjock) för om jag känner mig själv rätt. Meen det visar sig:)

Igår var vi ju på förlossningsvisningen med föräldragruppen. Det var jätte kul men oj så konstigt det kändes att vara där. När vi satt i förlossningsrummet och gick igenom allt så var det som om man inte ville ta till sig informationen... Känns som om allt det där är så långt borta men det är det ju inte! Läskigt att man snart kommer ligga där... Men det känns iaf tryggt. Avdelningen var lugn och personalen verkade jätte go. Vi fick även testa på lustgasen. Kändes som en början till fylla typ, haha. Var länge sedan man kände den känslan i kroppen:P Fattar dock inte hur lustgasen ska mildra smärtan sen... men den gör väll så man blir lite borta antar ja... Visar sig om man tycker om det sen eller inte:)

Innan vi var på utb så var vi och hämtade ut vagnen(!!!). Så nu står den här:) Sååå fin! Är jätte nöjd me färgen vi valde på både ligg- och sittdelen. Meen vad konstigt det kändes att gå ur butiken med en barnvagn och packa in den i bilen. Himla tur vi hade då förresten... vagnen gick preciiis in i bilen. Eller ja vi visste ju att den skulle gå in på nått sätt men det funkade att fälla ihop den utan att mecka bort liggdelen:) Skönt! Volvo ska de va minnsan;)

Bebbes vrål åk:)





Och den fina baby filten som ja köpte förra veckan:) Såå mjuk!


Blev även en skötväska:)


När jag ändå höll på och fottade så fick Cia var med på en bild oxå:) Lilla tjockisen! Nu börjar det synas att hon me är gravid:)


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Vilken snygg vagn :) Ni är ju gravida ihop :D

2011-02-04 @ 13:46:12
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Carolina

Vad fin vagnen är! :) Nu fattas bara lilla bebisen. :)

Varje gång jag går upp på ovanvåningen och kikar på vår vagn spritter det liksom i hela kroppen på nå vis. Jag vill pyssla, ombona och mysa. hihi



Appropå bilderna så diskuterade vi ju likheten i våra vardagsrum för ett tag sen och nu tyckte jag se mig att vi har likadana tv-bänkar också. haha.. ;)



Aha. Då förstår jag. Vintern som varit/är har ställt till med rätt mycket. Hoppas det kan smälta och bli varmare snart då så ni kan börja med huset också. :) När man har alltid färdigt för att bygga måste det ju klia otroligt i fingrarna när man inte kan.

2011-02-04 @ 14:18:07
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Lillis

Lustgasen tyckte jag va klockren. Jag vart så snurrig så smärtan kändes knappt.. Men sånt löser sig.. Skitsnygg vagn förresten. Kram

2011-02-04 @ 14:29:56
URL: http://orvarormbunke.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 38

Fin vagn! :)

2011-02-04 @ 15:26:41
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken tjusig vagn!!!

I like it! Nu är ni ju verkligen redo, hoppas dom här veckorna går fort för er.

Tror bestämt att våra män är ute och ölar ihop ikväll. =)

Då kan man passa på att lägga sig tidigt utan att få dåligt samvete. Natti natt

kram

2011-02-04 @ 21:43:20
URL: http://www.juiol.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback