Sååå uttråkad

Alltså snart klättrar jag på väggarna! Jag har redan nu på morgonen dammsugit större delen av lägenheten, bakat en sockerkaka, gått en liten promenad, skurat badrummet och lekt lite snickare där inne. Vad ska jag göra nu då!? Robin bara sover så han kan man ju inte umgås me heller! Försöker hålla mig igång så bebbe ska sätta fart att komma men inget verkar hjälpa... Jag har sparat städningen av bilen ännu förstås... Men den tänkte ja ta nån dag innan BF om det ännu inte satt igång då. Ja nu börjar ja bli desperat, haha. Nej då igentligen inte, mera på att gå hemma och inte ha nå vettigt att göra.

Igår var det bm besök. Alltid lika roligt:) Fick ett sf-mått på 36,5 cm(!!!) Och neeej han är inte fixerad ännu, buuhuu. "Högt och rörligt" (skulle just nu vilja radera de orden ur svenska språket). Får trösta mig me att för en del fixerar de sig först när förlossningen sätter igång... Ska väll igentligen inte hänga läpp om det för det är ju ändå 2 1/2 vecka kvar... Men otålig är man ju! Annars igår så såg allt bra ut. Vi skrev även det där fölossningsbrevet. Var jätte svårt tyckte ja vad man vill att det ska stå. Jag menar skriver man värsta utlägget så läser de väll inte de ens?? Skrev typ att jag var öppen för förslag på smärtlindringsbiten och jag inte vill ha läkarstuderande el sjuksköterske studerande me. Barnmorske studerande är ok. Jag har fått så himla dålig erfarenhet av läkarstuderande nu under graviditeten så de kan ju bara gå och dö.

Ikväll blir det lite firande för min bror som fyllde hela 23 år igår. Grattis till han;) Imorgon har han även fest ihop me en tjejkompis på söderby krog men tror ja skippar det alltså. Känner inte för att svänga min svullna stubbar till ben och sen det här me kläd utbudet är lika med noll just nu, iaf på partykläder...

Nej om man skulle ta sig lite lunch:) Typ det bästa man kan gör nu om dagarna, Äta! haha


Kommentarer
Postat av: alfamamma

Just det, man ska skriva ett förlossningsbrev också... Det tycker jag verkar lite krångligt. För som sagt: skriver man för mycket känns det ju som om ingen kommer att orka läsa det så noga.

2011-02-18 @ 14:05:27
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är klar med mitt förlossningsbrev, nu är det bara att hoppas på att dom hinner läsa det ;)

Om inte annat får sambon han lära sig det innantill så han kan tala om för dom hur vi vill ha det medan jag ligger där och svär ;)

2011-02-19 @ 18:08:35
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Angelica - Gravid v38

Har det kommit en liten bebis Elin?? :D

Eller vart håller du hus!? Hihi, man blir så nyfiken!:D

2011-02-21 @ 11:03:46
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Emelie

Jag skrev ett eget förlossningsbrev, snodde ett från nätet och modifierade det lite. Tänkte ta med det på onsdags när jag ska till BM så hon får kolla igenom om det ens är rimligt, haha ;) Men jag håller med, det är ju inget man gör varje dag så man vill ju att det ska funka så bra som möjligt :)

Tack detsamma, trodde nästan att din bebis hade kommit i helgen för det har varit så lugnt på bloggen ;) Den kan ju komma alldeles när som för din del ju :D

2011-02-21 @ 12:58:38
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback