God morgon

Var rena lögnen att försöka somna om när Robins väckarklocka ringde halv sex i morse... Speciellt när det var nån (???) som låg och snusade mig i håret oxå... Var bara att kliva upp för när jag vakna så vaknade liten i magen oxå och då går det inte att somna om p.g.a det heller. Men man blir så glad av det ändå så det gör inget! Var så snäll och gjorde matsäck åt min lilla jägare faktiskt:) Ibland vaknar man på rätt sida:P Robin åkte iväg imorse nämligen på vildsvinsjakt. Nått jag aldrig skulle göra! Fula äckliga djur och inte är de så goda heller...

Idag blir det lite pyssel me systrarna inför imorgon. Mamma och pappa kommer hem ikväll och då ska allt vara klart! Ska bli kul och se hennes min imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 36

Ne fy för att jaga själv, supertrist ju :P Men vildsvin är gott tycker jag :)

2011-01-22 @ 12:01:56
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback