Ledig, röd dag

ja fast jag är ju jämt ledig nu förtiden, hihi

Igår va en bra dag:) Sov oförskämt bra till och börja me. Sen blev det lite shopping på gränbycentrum och efter det nagelfix nere på stan och en handling på icamaxi (så nu är jag PANK!). På kvällen sen kom svärföräldrarna över på middag. Jätte mysig kväll! Ingela hade me sig lite foton på Robin som nyfödd, såå söt. Även hans första kläder som han hade på sig från BB. Robin tyckte såklart det var skit töntigt, haha.

Jag och magen igår:)


och fina naglarna:)

Hon målade en glitter kant på tippen, har inte bestämt mig för om det var snyggt... Hade igentligen velat ha nå färg men det hade hon inte(???). Känner att det kanske är dax att byta nagelteknolog, blev inte lika nöjd me naglarna som förut. Har någon nått tips på en bra i uppsala??

Idag är det bröllop för kära vännerna Kim och Karin. Ska bli jätte kul! Har haft lite panik över vad jag ska ha på mig (som alltid) men nu är det löst:). Blir en guld/beige klänning och en svart kavaj över. Man har ju inte så mycket att välja och vraka på längre... Ska bli kul att se alla grabbarna i kostym, händer ju inte varje dag haha.
Slänger upp lite bilder imorgon:)

Nej nu ska jag tvätta håret:)


Förresten ni har väll inte missat att solsidan börjar igen! Jippi!


Kommentarer
Postat av: Mia BF Mars 2011

Jag nycker naglarna ser jättefina ut. Men konstigt att hon inte hade någon annan färg? Hon måste ju ha nagellack på salongen!? Mina tippar är handmålade med nagellack och sen ev glitter på... Man får vara rätt noggrann, men det går! :) Kolla nästa gång ..men det är klart.. hon kanske inte brukar göra såna naglar och då inte vill ge sig på det?

2011-01-06 @ 11:15:20
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback