mamma x 2

I lördags så blev min söta lilla flicka 2 år<3
I lördags och söndags så parade vi även henne med super fina Castillo. Så om allt går som det ska så kommer jag och Cia bli mammor samtidigt:) haha. Ska bli kul att se vad det blir för färg på valparna och framförallt hur många det blir. Har aldrig varit me tidigare vid hund-parning, blev himla förvånad av att de sitter fast i varann läänge efteråt. Tänk om det skulle vara så med oss lixom, haha "nej älskling nu får du ligga still i 20 minuter" haha.

Här är en bild på Castillo från Mikaelas hemsida. Kika in där om ni är intresserade av staffar! De har även valpar till salu just nu:)

Snyggingen!


Här är min lilla prinsessa:)



Kommentarer
Postat av: Amma Olsson

Åh grattis till dig och Cia, vad mysigt med valpar!!

Saknar valptiden så mkt!! : )

Visst e de coolt me parningen, ha vart me på några jag med och vart oxå chockad första gången haha : )



Hoppas allt är bra med magen.

Kramar

2011-01-04 @ 15:25:07
URL: http://keyla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jaa, ja håller med. korta ben gillar jag men de är just i långa ben jag känner mig som en jättebebis =)

2011-01-04 @ 21:19:46
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Emelie

Åh, jag skulle vilja ha en staffe. Dom är så sjukt fina! Dessvärre har jag nog varken ork eller tålamod för en hund, är mer kattmänniska ;)

2011-01-04 @ 22:11:17
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Carolina

Samma som här då. ;) Jag följer din blogg men är dålig på att kommentera jag också. haha

Ja, jag tyckte det var en mysig idée att sammanställa alla tjockismagar i en lista. :) Kul att följa och jämföra med andra i samma skede.



Mysigt med valpar. Vi parade vår Ozzy med en tik för ett år sedan, innan vi skulle kastrera honom. Och guud, vilken upplevelse. Jag tror jag tappade mina ögon när dom lossnade och Ozzys lilla snopp var så svullen att det såg ut som om han aldrig skulle återhämta sig. Och så lääänge som satt ihop stackarna.



Så vacker din hund är förresten!! Jag har varit sugen på en sån lääänge och jag ska banne mig ha en sån söting nån gång i framtiden. :) Älskar hundar som ser så muskulösa ut. Vackert.

2011-01-04 @ 22:14:41
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: vickan

Gud va kul :) Hoppas på valpar !!! kram

2011-01-05 @ 07:48:01
URL: http://wildclumbs.se/
Postat av: Anna

VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ AMSTAFF & PITBULL?

2011-01-07 @ 22:06:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback