Nu ger jag upp!

Varför ska man ligga i sängen och kämpa med att sova när det inte går! Snacka om jag kommer vara trött idag sen... men vad gör de:) har ju ändå inget inplanerat:) Tror jag sov mellan två och fyra korta stunder men annars har jag varit klar vaken. Stackars Robin har nog inte heller fått sovit nå vidare inatt då jag vridit och vänt och flaxat runt. Han får skylla sig lite själv när han vill ligga så nära:)

Såg ni halv åtta hos mig igår?? Åå vad sugen jag blev på att laga en 3-rätters middag! Förrätten som hon gjorde blev jag nyfiken på. Har ju en rådjursfilé ligger i frysen om jag inte minns fel:)
Hur kul vore det inte egentligen att köra halv-åtta-hos-mig ett gäng vänner?? Vet att syrran och ja pratat om det förr men man kanske skulle slå slag i saken snart:) Eller va sägs?? Några som är på??

Tror ja ska gå och göra mig min andra kopp te nu!
Älskar verkligen söders blandningen som jag har just nu, mmm


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Har du också vart uppe hela natten typ...

Min kropp vägrar vilja somna.

2011-01-13 @ 09:33:23
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Anna

Vilken rolig idé med att göra halv åtta hos mig med kompisar. Det tror jag att jag ska föreslå för mina vänner :)

2011-01-13 @ 10:36:39
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com/
Postat av: anna

jag är på :)

2011-01-13 @ 20:20:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback