Onsdag kväll

Idag har dagen bestått av bullbak och även en sorts kaka. Sen åkte ja iväg på utb på jobbet en stund. Kul att träffa några av jobbarkompisarna igen men guu vad jag inte saknar att jobba! Trodde inte att jag skulle kunna släppa jobbet så fort som jag faktiskt har gjort. Har typ inte ägnat en tanke åt dalby. Så det ska vara kanske:)
Såå skönt att slippa jobba!

Fick klappa lite på en annan gravidmage idag me:) Ullis som höll i kursen ska ju även hon ha i mars. Kul att jämnföra lite och snacka krämpor:) Hon tipsade om nån olja som var kanon bra att smörja in sig i. Den ska genast prova så får ni höra ett utlåtande sen:)

Sen efter middagen så har jag haft ont i magen, mest nedre delen. Känns som mensvärk som kommer och går hela tiden. Strålar även lite ut i ryggen. Googlade på det och visst är det förvärkar. Känns inte alls skönt kan jag tala om! Nu börjar man fundera på hur de riktiga värkarna kommer känns... Är det så här de kanske börjar sen och att de ökar i styrka allteftersom...
Som Linda sa igår när hon var här. Det är bara för ca 10% som förlossningen börjar me att vattnet går. Jag som trodde att det var just det som var det vanligaste sättet. Noll koll har man visst, haha.
Jag går och tänker på just det så himla mycket just nu. Hur allting kommer starta. Hatar att inte veta! Men det är väll bara att gilla läget lixom, haha.

Nu kom min lilla jägare in. Han har varit ute själv i månskenet och kikat efter räv. Innan han gick frågade han om ja skulle me... men hallå lixom! Orka pullsa i snö samtidigt som man måste släpa på bössan och dessutom vara höggravid! (ja nu klassar ja mig som höggravid faktiskt, känner mig så). Nej nästa säsong då är ja me igen:)

Nu ska jag vara lite social me honom:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback