Onsdag

Både går dagen och dagen idag har bara sprungit iväg! Trivs så himla mycket med att vara ledig:) Igår efter barnmorske besöket så blev jag upphämtad av Linda och söta Linnea. Vi plöjde igenom lite barnbutiker och sedan blev det även en icamaxi handling. Hittade den perfekta baby-filten igår på barnenshus!! Har letat så och nu har jag den i min ägo:) Ska visa sen, den är så fin!:)

Idag blev jag hämtad av svärmor och Linda på förmiddagen så åkte vi ut till Lillis i jumkil på en fika. Jätte mysigt! Kom hem med en mjuklift, babygym och en kasse med kläder:) inte dumt det! Hoppas mjukliften passar nu bara i vagnen. Verkar skit smart och sen att den även kan användas som åkpåse:) Så nu vill jag ha hem vagnen! Hoppas de ringer från leklust nästa vecka. Vill ju bädda och provköra:)

Fyy fasen vilken halsbränna jag fick nu när ja kom hem... Inte alls skönt! Tror dock det beror på allt kaffe på tom mage och sedan max-hamburgaren vi tog på vägen hem... Är huve dumt får kroppen lida, eller hur säger de:)

Nu ska mysa me mina vovvar som varit hemma själva hela dagen! Cia är sååå kelsjuk just nu. Och jag tror att det minsan växer små bebisar därinne:) Var 3 veckor sen parning i helgen så det borde börja synas nu:) Hoppas, hoppas!


Tänk att vi ska bli mammor samtidigt:)


   


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 36

Åh jag visste inte att hon ska ha valpar! Har ni egen uppfödning?

2011-01-26 @ 22:57:51
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Lillis

Hittade handtagen till liften.. Så vi får försöka komma ihåg att påminna Ingela =) Tack för igår.. Kram

2011-01-27 @ 07:41:29
URL: http://orvarormbunke.blogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket! ja det känns jättekul, men samtidigt läskigt. Tänk du är typ exakt 20 veckor för mig, hehe. Så jag ska va avundsjuk sen då när du har fått. :o) Jag mår bra, mådde illa i början och så. men nu så är det lugnt, för tillfället. Det är beräknat till den 27 juli, en heel evighet. Och rul är den 24 feb, så det är ju snart! När var det du har beräknat datum? Har ni tagit reda på kön? stor kram till dig!

2011-01-27 @ 09:38:36
URL: http://barababbel.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback