Saturday afternoon

Ligger på soffan ja förtillfället och slappar. Blir helt slut av att springa runt i butiker... Fick världens håll på slutet och det verkar inte vilja ge med sig heller. Strålar från ljumsken och upp i sidan på magen. Not nice! Men det är nog på väg att gå över:)

Lisa och ja tog en liten shopping tur på gränby centrum på förmiddagen. Efter det en välbehövlig fika på det:) Slog på stort ja, åt årets första semla! Fyyyy vad gott det var!! Smakade MERA! Tur att jag och Ullis har en semeldate nästa vecka;) Hon har tydligen fått nå gravid-craving på semlor, haha (usch jag har nog inte heller nå svårt att följa me i det träsket).

Hittade lite sött till bebisen idag. Nu är jag nog färdig tror ja i klädväg, vågar inte köpa mera då jag vet att ja har en svärmor som har shoppat en del, haha. Känns som om våran lilla plutt inte kommer frysa i första taget:)


Förälskade mig i färgen på bodyn. Det gör sig ju inte på bild men den är ljus-turkos. Himla fin! Och sen fick det bli en pyjamas i strl 56:)

Igår kväll hade ja och min älskling en riktig myskväll. Vi gick ut och käkade (på restaurangen vi förlovade oss på♥) efter det åkte vi hem och hade soff-mys. Vi tittade på filmen Inception. Den var faktiskt riktigt bra! Lite svårt att hänga me i men i slutet fattade man ju allt:) Den rekommenderar jag verkligen att se! Leonardo Di Caprio är ju inte så dum att titta på heller...

Ikväll lutar det nog åt att bli en utgång. Får se hur det blir sen:)


Kommentarer
Postat av: anna

Gud så fin du är min vän!!

2011-01-15 @ 22:17:41
Postat av: Mia BF Mars 2011

Jätte söta små kläder och du är jättefin!

2011-01-16 @ 15:51:16
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback