Tidsfördriv...

för just nu har jag grymt tråkigt... Väntar på Robin så vi kan börja laga mat tillsammans.

KLÄDER
Skor: Just nu använder ja mest mina svarta stövlar. De är bekvämast och minst hala!
Sneakers: Mina skönaste är de från espirite 
Jeans: Har jag inte använt på väldigt länge!
T-shirt: Använder jag nästan aldrig. Mest som sovplagg blir det isf
Underkläder: Mest hotpants

ACCESSOARER
Väska: En svart lackväska är min favorit
Plånbok: En från Åhlens använder ja just nu
Klocka: Har ingen just nu... Alla tre är det slut på batteri i *morr*

TEKNIK
Tv:
42 tum plasma.
Mobiltelefon: Sony Ericsson Satio
Kamera: Canon 450D
Dator: HP laptop

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Aloevera, foreverliving
Parfym: Hugo Boss
Medicin: Är inte för mediciner, i nöd fall alvedon!

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka med någon smak om jag köper annars använder ja soda stream mycket
Vin: Både rött och vitt är gott
Bröd: Olika, men oftast fullkorn
Glass: Hm, tycker om mycket!

HEMMA
Säng: IKEA
Lakan: Just nu, beigea
Espressomaskin: Harn en men använder sällan
Kylskåp: Nått antikt...

FÄRDMEDEL
Bil: Volvo V50
Taxibolag: Åker inte så mkt taxi men om ja gört så är det olika bolag
Cykel: Har en gammal en men den används sällan

ÖVRIGT
Frisörsalong: Klipper mig hemma hos en frisör/vän till familjen
Bank: Handelsbanken


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback