Amma liggandes är min favorit just nu! Smi...

img_1184 (MMS)

Amma liggandes är min favorit just nu! Smidigt och båda händerna fria:) Albin har just nu sitt femteelfte mål mat. Guu vad jag längtar tills mjölken rinner till på riktigt! Är ett himla sugande just nu som oftast leder till missnöje... Nu verkar han dock ha somnat , sötnosen min<3 Går inte att förklara hur lycklig man är just nu (och trött), helt underbar känsla! Har fortfarande svårt att förstå att jag är mamma till denna underbara lilla krabat. Känns som om vi bara fått låna han från BB ett tag... Men han är våran! Våran lilla Albin<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart namn på den lilla killen! Han ser så söt ut! <3 / Lollo

2011-03-17 @ 08:18:27
Postat av: Fia

Stort grattis till sötisen!! :)

2011-03-17 @ 09:12:07
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Åh vad fin du är prinsen <3 Det är helt normalt detta med amningen du är så duktig. Sj funkade inte amningen för mig. Kram

2011-03-17 @ 09:37:27
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Mia.. Mamma till en liten prinsessa

*åhåå...Grattis grattis grattis!! Det är ju så underbart! Sitter själv med lillan i famnen just nu!!



Kram

2011-03-17 @ 11:42:26
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till pojken! :) Jättesöt bild!

Längtar tills våran kille kommer...man blir ju bara mer otålig när man ser att alla andra har fått sina små. :)

2011-03-17 @ 18:01:06
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Postat av: Malin Simgren

Hej! Gud vad smal du hade blivit redan! Jätte fin! Här putar det lite mer fortfarande... men det är väl så efter andra barnet också... men tror jag gått ner 8-9 kg i alla fall...

Jo jag läste i nån brochyr att det där med amningen liggandes (som även är min favorit, särskillt på natten, gör att mjölken rinner långsammare... så vill du ha ett större flöde och att det produceras mer så är det tydligen bäst att sitta... bara ett tips...

Här flödar det nu... får nästan lite panik när man ser ut som värsta silicon märtha!!! :-)

Hoppas allt flyter på för er!

Många kramar!

2011-03-17 @ 21:50:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback