Ett litet tips till er gravida

Jag kunde inte hålla mig helt hemma idag iaf... Alltså jag klättrar på väggarna nu, är så tråkigt att bara gå hemma och vänta. Kom ju på att jag hade ett gratis gravid-paket och hämta ut, gratis är bra:) Så ett litet tips till er som är gravida är att gå in på babytobe.se och registrera er. Efter ni har gjort det får ni en kod som man tar me och visar upp i kassan på närmaste apotek som apoteksgruppen har. Super smidigt:)


Man fick lite smått och gott:)

Nu ska jag äta lite nudlar till lunch och plöja igenom min två tidningar som man fick!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jäkla skit att man bor där man bor, för vi hade minsann inget sådant apotek i närheten :P Surt!

2011-03-08 @ 12:54:52
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Lillis

Har du registrerat dig på libero å pampers me?? På nån av dom kan man få ett paket att hämta ut på lindex när barnet é runt 6 månader. Tror att de va pampers som hade nåt paket innan man fått barn

2011-03-09 @ 07:44:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback