Kul bild tycker ja

 
De här bilderna tog jag i vecka 38 men så mkt annorlunda ser det inte ut just nu...

Min barnmorska säger varje gång till mig att "oj din mage är så centrerad" och de här bilderna visar det verkligen, haha. Syns ju knappt bakifrån att jag är gravid! Själv ser jag ju det för ryggen är bredare och rumpan me men annars är det knappt märkbart.
Lite annat framifrån, hihi. I vecka 38 hade jag sf-måttet 36,5... Får se imorgon vad det är:) Hoppas det inte vuxit så himla mycket, börjar bli rädd att det är en jätte bebis därinne!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Väldigt lik min mage med Jack. Hög och centrerad. Minns att jag hade skiitmkt halsbränna på slutet då han låg så högt upp ha ha

2011-03-02 @ 10:49:27
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Elin W

Nu är det inte långt kvar Elin! Any day now. :D Ville bara passa på att önska dig/er lycka till! Tänker på dig och hoppas att allt kommer att gå bra! :) Ta hand om er. Kram

2011-03-03 @ 23:00:34
URL: http://intesomallaandrabarn.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback