Nu ropar jag HEJ!

Idag hade vi turen att bli bjudna på frulle hos rara söta Anna;) Inte dumt!! Va även duktig att jag gick dit, tog 50 minuter ganska så exakt. Skön morgon prommis! Sen gick vi runt lite på gården där hemma. Tittade på kossorna och de söta kalvarna eller ja kalven för de andra ville inte visa sig... Så söta! Saknar att inte ha djur här hemma. Pappa hade ju både massa får och grisar förr men nu är det bara lite höns. Ska det vara en riktig bondgård så måste det finnas djur! Nu är det bara ett lantbruk tycker ja... Mysigt me djur är de me:)

Nu har man precis gått i sig lite lunch. Rostbiffsallad från igår, mkt gott! Lyckades göra egen rostbiff minsan *stolt*. Om en liten stund ska ja och mamma bege oss till Veronika och bli lite fina i håret. Men som vanligt har jag beslut ångest hur jag ska ha det... Ska försöka att inte klippa av det denna gång... Sist ja klippte mig måste ha varit 6 månader sen! Och då blev det parge me lite kortare i bak, ser inte bra ut nu några månader senare när det är långt. Där av att ja jämt uppsatt hår nuförtiden, så tråkigt! Får se vad det blir för frilla:)


Sist blev det så här...

Nu vågar jag ropa HEJ!! Nu verkar det som om Albin har fått in sin natt ryttm och jag älskar den! Han somnar vid 20-21 och sedan vaknar han för mat vid 03-04, somnar om (direkt oxå!) och sedan vaknar vid halv 7-7. Sen vill han vara vaken nån timme och sedan somna om och gärna sova 1-2 timmar till.
På dagarna sover han dock inte så mkt längre, bara om vi är iväg och gör nått. Längsta han sover på dagen är på em då han sover kanske två timmar i sträck annars små slummrar han bara korta stunder.
Gillar det ja:)

Angående det förra inlägget, så strunta i det! Hade en usel dag och var grymt irriterad. Var bara så less på att det är så mycket nu. Får ju aldrig ha Robin hemma nått... ibland känner man sig lite som ensamstående förälder. Men ja visste ju att det skulle bli mycket nu när husbygget är igång + att de har mkt att göra på hans jobb. Men det är bara så jobbigt nu när man är mitt uppe i allt! Blir bättre sen när ja me kan vara på tomten, när Albin är lite större och kanske kan roa sig lite själv. Aja det blir väll bättre...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback