När ska det plana ut??

Kom precis hem från bvc. Gaasch säger ja bara! Vilken pärs... Skit arg unge och en läkare som var den mest stressande människa jag mött. Hela läkarbesöket var kaos, undrar om det nu skulle ha varit nå fel på Albin om den läkaren änns sett det?? As dåligt...
Tur att min bvc-sköterska är super. Gillar henne ja:) Fick en ny tid till nästa vecka så vi kan snacka lite mera. Tycker Albin bara blir mer och mer missnöjd så det ska bli skönt att prata av sig lite och få lite tips.

Vikten och längden på mister då... Visste ju att han ökar stadigt i vikt men fick ändå en chock när hon sa vikten 5860 gr och 58 cm lång. Hallå var tog min bebis vägen?? Har han ens varit bebis?? Med den här viktökningen lär han ju väga 10 kg snart... När planar det ut lixom??

♥ Födelse; 4070 gr och 53 cm
♥ 5 dagar; 4200 gr
♥ 2 veckor; 4430 gr
♥ 3,5 veckor; 4870 gr och 56 cm
♥ 7 veckor; 5860 gr och 58 cm 

Som sagt stadig kille:)


Goa unge!!
Vad jag älskar dig♥
(fast du har varit pain in the .. hela dagen:P)


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Wow han ökar verkligen bra i vikt! :) Och fort också, stora killen :D

Jobbigt att hon var stressad läkaren. Många verkar ha proböem med antingen sin barnmorska, BVC sköterska eller läkare, knasigt det där! Finns många dåliga i vården :(

2011-05-04 @ 15:37:06
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Gülperi

Hejjj, nu har jag hittat din blogg, :D

Wowww vad Albin är stor, Vi var också på BVC idag för ett läkarbesök. Emir vägde 4750g och var 57cm lång hehe vilken skillnad liksom, :D



Hoppas ni får en underbar vecka så kanske vi ses nästa onsdag på föräldrarträffen.

kram

2011-05-04 @ 22:00:15
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback